تاثیر محتوای ارزشمند در seo

2مارس - توسط behinesaz - 0 - در سئو مقالات اموزشی

موتورهای جست و جو نیز از برخورد با حرف ها و مطالب تکراری همانقدر آزار می برند که ما از شنیدن حرف تکراری میبریم.در این صورت محتوا تکراری تشخیص داده می شود و گوگل آن را بی ارزش تلقی می کند. با ارزش بودن محتوا فاکتور بسیار مهمی است. موتور جست و جوی گوگل دارای الگوریتم بسیار پیچیده ای است.به گونه ای از وجود مطالب تکراری در صفحه اول جلوگیری می کند.اگر گوگل n صفحه تکراری پیدا کند تنها یکی از آن ها را پیمایش میکند و بقیه صفحات را گم و گور می کند.بنابراین سرقت محتوا از سایت دیگران تنها جایگاه شما را در گوگل متزلزل می سازد. حتی ممکن است سایت شما به عنوان اسپم شناخته شود.
اما گوگل همواره نمیتواند سایت سرقت کننده محتوا را به درستی تشخیص دهد بنابراین نمی توان تنها به راهکار گوگل اعتماد کرد شما هم می توانید به سایت copyscape.com مراجعه کنید.
گاهی محتوای تکراری ناشی از ساختار بد سایت شماست.
برای مثال وجود یک مطلب اما با دو آدرس مختلف، وجود یک محتوا با یک id یا url ،(البته در سایت های که cms غیر استاندارد دارند.)، حتی صفحه چاپ محتوا علاوه بر صفحه محتوا، صفحات با عناوین تکراری، وجود متاتگ های تکراری باعث تکراری تشخیص داده شدن از طرف گوگل می باشد.
راه هایی وجود دارد تا شما متوجه شوید که محتوای شما تکراری است یا نه . برای مثال آدرس سایت خود را در گوگل به صورت site,example.com وارد کنید تمام محتوای تکراری خود را می توانید توسط عبارت supplemental Index آگاه شوید. در این حالت گوگل شما را به خاطر این موضوع سرزنش نخواهد کرد این تنها به عنوان تذکر تلقی خواهد شد و یا ممکن است اهمیت مطلب از نظر گوگل کم بوده و از توجه به آن صرف نظر کرده است.

نوشتن چیزی که قبلا رقبای شما در مورد آن مقاله نوشته اند، هیچ سودی نخواهد داشت، مگر اینکه مطلب شما ارزشی را به موضوع اضافه کند. استفاده کردن از محتوای رقبا و ایجاد کمی تغییر کوچک در آن، حتی می تواند عواقب مضر نیز به همراه داشته باشد.

آیا تلاش مداوم برای تمایز پیدا کردن در کیفیت، بدین معناست که شما باید تنها بر اخباردزدی، تمرکز کرده یا اینکه تنها بر محتوایی تمرکز کنید، که تا به حال پوشش داده نشده است؟ نه، این تنها راه شما نیست. اما این راه ها باعث افزایش ارزش به محتوا می شوند. این محتوای ارزشمند بازتاب دهنده صدا و شخصیت شرکت شماست. مدیر شما باید انرژی زیادی را صرف راه اندازی شرکتی کند که باعث افزایش ارزش به بازار می شود. محتوای تولید شده توسط شرکت شما نیز باید همین کار را انجام دهد. این محتوا باید حضور قدرتمند شما در بازار را با افزایش ارزش به صنعت شما، نشان دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *